Gwarancje, reklamacje, zwroty

Gwarancja

Większość produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. 
Powstałe w okresie gwarancyjnym wady wyrobu z winy producenta należy zgłosić w punkcie zakupu, przedstawiając dowód zakupu (paragon lub fakturę) i kartę gwarancyjną.
Roszczenia gwarancyjne będą realizowane u użytkowników poprzez naprawę i wymianę uszkodzonych części lub naprawę wyrobu w zakładzie producenta.

Reklamacje 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij na adres: sklep@kera.com.pl wypełniony FORMULARZ REKLAMACJI, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu.
  2. My w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkujemy się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@kera.com.pl lub telefonicznie: 14 629 96 69. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od chwili objęcia towaru w posiadanie, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb).


Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Koszt zwrotu produktu ponosi kupujący. W przypadku niespełnienia tego warunku zostaną doliczone bezpośrednie koszty zwrotu.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Złóż oświadczenie o odstąpieniu od umowy (pisemnie, najlepiej listem poleconym lub przez internet) wraz z numerem konta na który mamy przekazać zwrot pieniędzy (jeśli płatności dokonywałeś przelewem bankowym). Możesz skorzystać z wzoru FORMULARZ ODSTĄPIENIA
    Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
  2. Skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: 14 629 96 69, aby ustalić dogodne dla Ciebie miejsce odesłania zakupionego produktu.
  3. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia na ustalony adres. Do przesyłki załącz oryginał paragonu oraz podpisany formularz o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  4. Po otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
    Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
  5. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś przy zakupie towaru, chyba że wyrazisz zgodę na inny sposób zwrotu.
    W przypadku płatności przelewem bankowym, podaj w formularzu zwrotu numerem konta na który mamy przekazać zwrot pieniędzy.
  6. W ciągu 14 dni od przyjęcia przez nas zwrotu otrzymasz zwrot należności za zamówienie
     

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt.

1px do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl